Porównanie cen żywności w Indiach i w Korei Południowej

Koszyk podstawowych produktów spożywczych w Indiach jest tańszy o 60.49% od koszyka w Korei Południowej. W zestawieniu wzięto pod uwagę wyłącznie te produkty, których ceny wystąpiły w obu państwach. Orientacyjne ceny jedzenia (jak również alkoholu i papierosów) zostały dodane przez internautów. Możesz wpłynąć na ich wartości, korzystając z prostego formularza.
produkt średnia cena w Indiach * średnia cena w Korei Południowej *
chleb (sztuka) 40.00 INR (1.88 PLN) 3 000.00 KRW (8.62 PLN)
bułka (sztuka) 27.50 INR (1.30 PLN) 1 750.00 KRW (5.03 PLN)
masło (200g) 142.50 INR (6.71 PLN) 8 000.00 KRW (22.98 PLN)
ser żółty (1kg) - -
jajka (10 sztuk) 62.00 INR (2.92 PLN) 6 000.00 KRW (17.23 PLN)
szynka (1kg) 200.00 INR (9.42 PLN) -
pomidory (1kg) 40.00 INR (1.88 PLN) -
ogórki (1kg) 10.00 INR (0.47 PLN) -
ketchup (500ml) 90.00 INR (4.24 PLN) -
mleko (1l) 40.00 INR (1.88 PLN) 2 500.00 KRW (7.18 PLN)
jogurt owocowy (150ml) 20.00 INR (0.94 PLN) 2 000.00 KRW (5.74 PLN)
ziemniaki (1kg) - 1 000.00 KRW (2.87 PLN)
ryż (400g) 80.00 INR (3.77 PLN) -
makaron (400g) - 1 500.00 KRW (4.31 PLN)
mięso mielone (1kg) - -
filet z kurczaka (1kg) 440.00 INR (20.72 PLN) 10 000.00 KRW (28.72 PLN)
ryby (1kg) 340.00 INR (16.01 PLN) -
olej (1l) 405.00 INR (19.07 PLN) -
woda mineralna (1,5l) 40.00 INR (1.88 PLN) 1 000.00 KRW (2.87 PLN)
coca-cola (2l) 75.00 INR (3.53 PLN) -
sok (1l) 80.00 INR (3.77 PLN) 3 500.00 KRW (10.05 PLN)
kawa (250g) 500.00 INR (23.55 PLN) -
herbata (20 torebek) 40.00 INR (1.88 PLN) -
cukier (1kg) - -
piwo (0,5l) 95.00 INR (4.47 PLN) 2 500.00 KRW (7.18 PLN)
wódka (0,5l) 230.00 INR (10.83 PLN) 16 000.00 KRW (45.95 PLN)
wino (0,75l) 200.00 INR (9.42 PLN) -
papierosy (paczka) 210.00 INR (9.89 PLN) 4 500.00 KRW (12.92 PLN)
chipsy (duża paczka) 45.00 INR (2.12 PLN) 2 000.00 KRW (5.74 PLN)
czekolada (sztuka) 100.00 INR (4.71 PLN) 2 500.00 KRW (7.18 PLN)
SUMA: 1 572.00 INR (74.03 PLN) 65 250.00 KRW (187.40 PLN)
* "średnia cena" oznacza medianę.
32 528
cen ze świata
116
państw
2 422
komentarzy
1 000 000
użytkowników rocznie