Ceny żywności w Laosie i w Tajlandii


Koszyk podstawowych produktów spożywczych w Laosie jest tańszy o 46,42% od koszyka w Tajlandii. W zestawieniu wzięto pod uwagę wyłącznie te produkty, których ceny wystąpiły w obu państwach. Orientacyjne ceny jedzenia (jak również alkoholu i papierosów) zostały dodane przez internautów. Możesz wpłynąć na ich wartości, korzystając z prostego formularza.
produkt średnia cena w Laosie * średnia cena w Tajlandii *
chleb (sztuka) - 3,51 PLN (32,00 THB)
bułka (sztuka) 0,73 PLN (1700,00 LAK) 0,99 PLN (9,00 THB)
masło (200g) - 7,89 PLN (72,00 THB)
ser żółty (1kg) - 18,63 PLN (170,00 THB)
jajka (10 sztuk) - 7,67 PLN (70,00 THB)
szynka (1kg) - 60,28 PLN (550,00 THB)
pomidory (1kg) - 4,27 PLN (39,00 THB)
ogórki (1kg) - 2,96 PLN (27,00 THB)
ketchup (500ml) - 2,74 PLN (25,00 THB)
mleko (1l) - 4,82 PLN (44,00 THB)
jogurt owocowy (150ml) 5,17 PLN (12000,00 LAK) 1,53 PLN (14,00 THB)
ziemniaki (1kg) - 3,29 PLN (30,00 THB)
ryż (400g) - 2,74 PLN (25,00 THB)
makaron (400g) - 5,48 PLN (50,00 THB)
filet z kurczaka (1kg) - 17,54 PLN (160,00 THB)
mięso mielone (1kg) - -
ryby (1kg) - 28,50 PLN (260,00 THB)
olej (1l) - -
woda mineralna (1,5l) 2,16 PLN (5000,00 LAK) 1,59 PLN (14,50 THB)
coca-cola (2l) - 3,67 PLN (33,50 THB)
sok (1l) - 7,67 PLN (70,00 THB)
kawa (250g) - 30,14 PLN (275,00 THB)
herbata (20 torebek) - 7,67 PLN (70,00 THB)
cukier (1kg) - 2,74 PLN (25,00 THB)
piwo (0,5l) 3,88 PLN (9000,00 LAK) 6,14 PLN (56,00 THB)
wódka (0,5l) 7,33 PLN (17000,00 LAK) 32,88 PLN (300,00 THB)
wino (0,75l) - -
papierosy (paczka) 1,29 PLN (3000,00 LAK) 10,41 PLN (95,00 THB)
chipsy (duża paczka) 10,78 PLN (25000,00 LAK) 4,93 PLN (45,00 THB)
czekolada (sztuka) - -
SUMA: 31,33 PLN 58,47 PLN
* hasło "średnia cena" oznacza medianę.
Inne porównanie
Jesteś zaskoczony porównaniem?
Wszystkie ceny zostały dodane przez czytelników portalu. Do dziś internauci dodali ich 24 200!
Możesz wpłynąć na wartości podane w powyższej tabeli.

Aby to zrobić: Na podstawie wszystkich informacji w bazie liczona jest mediana. Im więcej danych, tym wyższa jakość porównania.