Ceny żywności w Kolumbii i w Republice Zielonego Przylądka


Koszyk podstawowych produktów spożywczych w Kolumbii jest tańszy o 27,86% od koszyka w Republice Zielonego Przylądka. W zestawieniu wzięto pod uwagę wyłącznie te produkty, których ceny wystąpiły w obu państwach. Orientacyjne ceny jedzenia (jak również alkoholu i papierosów) zostały dodane przez internautów. Możesz wpłynąć na ich wartości, korzystając z prostego formularza.
produkt średnia cena w Kolumbii * średnia cena w Republice Zielonego Przylądka *
chleb (sztuka) - -
bułka (sztuka) - 0,59 PLN (15,00 CVE)
masło (200g) - 8,78 PLN (225,00 CVE)
ser żółty (1kg) 25,52 PLN (20000,00 COP) 23,40 PLN (600,00 CVE)
jajka (10 sztuk) 3,19 PLN (2500,00 COP) 9,75 PLN (250,00 CVE)
szynka (1kg) - 27,30 PLN (700,00 CVE)
pomidory (1kg) - 8,78 PLN (225,00 CVE)
ogórki (1kg) - 9,75 PLN (250,00 CVE)
ketchup (500ml) - -
mleko (1l) - 3,71 PLN (95,00 CVE)
jogurt owocowy (150ml) - -
ziemniaki (1kg) 2,55 PLN (2000,00 COP) 4,29 PLN (110,00 CVE)
ryż (400g) - 2,63 PLN (67,50 CVE)
makaron (400g) 2,17 PLN (1700,00 COP) 3,90 PLN (100,00 CVE)
filet z kurczaka (1kg) 19,14 PLN (15000,00 COP) -
mięso mielone (1kg) 11,48 PLN (9000,00 COP) -
ryby (1kg) - 11,70 PLN (300,00 CVE)
olej (1l) 6,38 PLN (5000,00 COP) -
woda mineralna (1,5l) - 2,34 PLN (60,00 CVE)
coca-cola (2l) 3,83 PLN (3000,00 COP) -
sok (1l) 1,91 PLN (1500,00 COP) 5,85 PLN (150,00 CVE)
kawa (250g) 5,74 PLN (4500,00 COP) 9,75 PLN (250,00 CVE)
herbata (20 torebek) - 7,80 PLN (200,00 CVE)
cukier (1kg) - -
piwo (0,5l) 2,81 PLN (2200,00 COP) 3,90 PLN (100,00 CVE)
wódka (0,5l) - -
wino (0,75l) - -
papierosy (paczka) 3,83 PLN (3000,00 COP) -
chipsy (duża paczka) 3,83 PLN (3000,00 COP) -
czekolada (sztuka) - -
SUMA: 43,89 PLN 60,84 PLN
* hasło "średnia cena" oznacza medianę.
Inne porównanie
Jesteś zaskoczony porównaniem?
Wszystkie ceny zostały dodane przez czytelników portalu. Do dziś internauci dodali ich 26 100!
Możesz wpłynąć na wartości podane w powyższej tabeli.

Aby to zrobić: Na podstawie wszystkich informacji w bazie liczona jest mediana. Im więcej danych, tym wyższa jakość porównania.