Ceny żywności w Kirigistanie i w Kolumbii


Koszyk podstawowych produktów spożywczych w Kirigistanie jest tańszy o 43,03% od koszyka w Kolumbii. W zestawieniu wzięto pod uwagę wyłącznie te produkty, których ceny wystąpiły w obu państwach. Orientacyjne ceny jedzenia (jak również alkoholu i papierosów) zostały dodane przez internautów. Możesz wpłynąć na ich wartości, korzystając z prostego formularza.
produkt średnia cena w Kirigistanie * średnia cena w Kolumbii *
chleb (sztuka) 0,98 PLN (20,00 KGS) -
bułka (sztuka) 0,59 PLN (12,00 KGS) -
masło (200g) 3,33 PLN (68,00 KGS) -
ser żółty (1kg) 11,27 PLN (230,00 KGS) 24,74 PLN (20000,00 COP)
jajka (10 sztuk) 3,43 PLN (70,00 KGS) 3,09 PLN (2500,00 COP)
szynka (1kg) - -
pomidory (1kg) 2,45 PLN (50,00 KGS) -
ogórki (1kg) 1,47 PLN (30,00 KGS) -
ketchup (500ml) - -
mleko (1l) 1,96 PLN (40,00 KGS) -
jogurt owocowy (150ml) - -
ziemniaki (1kg) 1,23 PLN (25,00 KGS) 2,47 PLN (2000,00 COP)
ryż (400g) 1,96 PLN (40,00 KGS) -
makaron (400g) - 2,10 PLN (1700,00 COP)
filet z kurczaka (1kg) 9,31 PLN (190,00 KGS) 18,56 PLN (15000,00 COP)
mięso mielone (1kg) - 11,13 PLN (9000,00 COP)
ryby (1kg) - -
olej (1l) 4,90 PLN (100,00 KGS) 6,19 PLN (5000,00 COP)
woda mineralna (1,5l) 1,08 PLN (22,00 KGS) -
coca-cola (2l) 2,21 PLN (45,00 KGS) 3,71 PLN (3000,00 COP)
sok (1l) 2,94 PLN (60,00 KGS) 1,86 PLN (1500,00 COP)
kawa (250g) - 5,57 PLN (4500,00 COP)
herbata (20 torebek) 3,19 PLN (65,00 KGS) -
cukier (1kg) 2,70 PLN (55,00 KGS) -
piwo (0,5l) - 2,72 PLN (2200,00 COP)
wódka (0,5l) - -
wino (0,75l) - -
papierosy (paczka) 1,27 PLN (26,00 KGS) 3,71 PLN (3000,00 COP)
chipsy (duża paczka) 2,21 PLN (45,00 KGS) 3,71 PLN (3000,00 COP)
czekolada (sztuka) 1,96 PLN (40,00 KGS) -
SUMA: 38,76 PLN 68,04 PLN
* hasło "średnia cena" oznacza medianę.
Inne porównanie
Jesteś zaskoczony porównaniem?
Wszystkie ceny zostały dodane przez czytelników portalu. Do dziś internauci dodali ich 25 300!
Możesz wpłynąć na wartości podane w powyższej tabeli.

Aby to zrobić: Na podstawie wszystkich informacji w bazie liczona jest mediana. Im więcej danych, tym wyższa jakość porównania.