Ceny żywności w Chile i w Mali


Koszyk podstawowych produktów spożywczych w Chile jest droższy o 160,99% od koszyka w Mali. W zestawieniu wzięto pod uwagę wyłącznie te produkty, których ceny wystąpiły w obu państwach. Orientacyjne ceny jedzenia (jak również alkoholu i papierosów) zostały dodane przez internautów. Możesz wpłynąć na ich wartości, korzystając z prostego formularza.
produkt średnia cena w Chile * średnia cena w Mali *
chleb (sztuka) 10,97 PLN (2000,00 CLP) 0,96 PLN (150,00 XOF)
bułka (sztuka) 4,94 PLN (900,00 CLP) -
masło (200g) 5,49 PLN (1000,00 CLP) -
ser żółty (1kg) 27,43 PLN (5000,00 CLP) -
jajka (10 sztuk) 8,23 PLN (1500,00 CLP) 6,39 PLN (1000,00 XOF)
szynka (1kg) 28,52 PLN (5200,00 CLP) -
pomidory (1kg) 3,84 PLN (700,00 CLP) -
ogórki (1kg) - -
ketchup (500ml) - -
mleko (1l) 3,46 PLN (630,00 CLP) -
jogurt owocowy (150ml) 1,37 PLN (250,00 CLP) -
ziemniaki (1kg) 6,58 PLN (1200,00 CLP) -
ryż (400g) 2,74 PLN (500,00 CLP) 0,38 PLN (60,00 XOF)
makaron (400g) 3,02 PLN (550,00 CLP) 0,38 PLN (60,00 XOF)
filet z kurczaka (1kg) - -
mięso mielone (1kg) 54,85 PLN (10000,00 CLP) -
ryby (1kg) 13,71 PLN (2500,00 CLP) -
olej (1l) 7,68 PLN (1400,00 CLP) -
woda mineralna (1,5l) 2,63 PLN (480,00 CLP) 3,19 PLN (500,00 XOF)
coca-cola (2l) 8,23 PLN (1500,00 CLP) 6,39 PLN (1000,00 XOF)
sok (1l) 3,02 PLN (550,00 CLP) -
kawa (250g) 10,97 PLN (2000,00 CLP) -
herbata (20 torebek) 3,84 PLN (700,00 CLP) -
cukier (1kg) - -
piwo (0,5l) - 6,39 PLN (1000,00 XOF)
wódka (0,5l) 10,97 PLN (2000,00 CLP) -
wino (0,75l) 10,97 PLN (2000,00 CLP) -
papierosy (paczka) 15,36 PLN (2800,00 CLP) 1,92 PLN (300,00 XOF)
chipsy (duża paczka) - 13,73 PLN (2150,00 XOF)
czekolada (sztuka) 5,49 PLN (1000,00 CLP) -
SUMA: 51,18 PLN 19,61 PLN
* hasło "średnia cena" oznacza medianę.
Inne porównanie
Jesteś zaskoczony porównaniem?
Wszystkie ceny zostały dodane przez czytelników portalu. Do dziś internauci dodali ich 24 200!
Możesz wpłynąć na wartości podane w powyższej tabeli.

Aby to zrobić: Na podstawie wszystkich informacji w bazie liczona jest mediana. Im więcej danych, tym wyższa jakość porównania.